fredag 31 oktober 2008

Dagisfoto

Dagisfotona kom idag. Jag hade inga höga förväntningar men det här var ju värre än väntat. Herregud, han ser ju livrädd ut!! 419:-? Nej tack :-D Gruppfotot var däremot bättre och det är ju ett kul minne så det vill jag nog ha.


Annars rullar det på här. Willa snurrar runt på golvet och är mest frustrerad över att hon inte kommer någonstans. Hon ska sitta hela tiden också. Jämt! Alla är småförkylda hela tiden, mest Elliot som dessutom ständigt har nya tänder på gång. Nu är det några kindtänder som trycker på och det är SÅ gnälligt och grinigt. Han får en Alvedon innan han lägger sig nästan jämt annars så vaknar han gråtande.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi, jag tycker han är söt :-). Inget av våra barn har sett glada ut på dagisfoton när de varit i den åldern. Vi har inte fått Lovisas foton än visserligen, men jag väntar med spänning. Jag är mest nyfiken på hennes frisyr för hon hade så fluffigt hår den morgonen :-).
Idas förskolefoton var jag inte heller nöjd med. Hon klippte ju pannlugg för ett tag sen och är jättesöt i sin page, men på förskolefotot hade nån kammat pannluggen åt sidorna, det var inte alls fint!! Hon ska ju ha pannlugg. Fast annars var hon söt, med ett brett leende så att gluggen uppe i munnen syntes :-) . Men jag tänker bara beställa gruppfotot för vi gör ändå ingenting med de enskilda fotona, speciellt inte som Emmy inte hade nån fotografering i år.
Willa är underbart söt, precis som sin storebror!

Miralin sa...

Han är ju alltid söt men som mamma kan jag förstå att du kanske inte är helt nöjd. Du fixar betydligt snyggare själv.
Ska de verkligen ha över 400:- !!!
Dagisfoto föresten, är det något nytt påfund? När jag var liten (för 100 år sedan) började det först i lekis.

ROXTAH sa...

åh så söta

Fröken Pyssel sa...

Hihi sötnosen :-) Lea ser riktigt evil ut på sin bild, så den får också gå raka vägen tillbaks i returkuvertet!