tisdag 4 november 2008

Mardröm

Lilla fröken väckte mig 5:30 idag. Fast idag blev jag inte så sur för jag hade en mardröm som jag inte kom ur. Jag drömde att det var något skumt och BM konstaterade att jag var gravid i v.15 med en pojke med BF i början av juni.

Jag hade inga symptom mer än att jag tyckte att det luktar sopor utomhus. Ingen mage, ingen växtväxt, inget illamående - ingenting.

Jag klarar inte av abort, speciellt inte i v.15 när man sett en sprallande bebis så jag var skitledsen för nu blev min bantning sabbad och jag kunde jag inte börja jobba som jag tänkt vilket betydde mindre pengar vilket betydde att det inte blev något ev. nytt hus. Samtidigt var jag skitglad över att vara gravid och hoppades att Elliot OCH Willa börjat gå innan sommaren så jag slapp bära tre barn :-D

Usch... Undrar vad S. säger om avhållssamhet? :-D

3 kommentarer:

Miralin sa...

ojoj, du får införskaffa ett kyskhetsbälte. :D

Vad är pneumekockspruta?

Maria Jonsén sa...

haha, underbart ;-) Själv drömde jag att jag födde (superlätt förlossning på nån minut) men ut kom en tjej som skulle heta Willa. Vet inte vart jag fick det namnet från riktigt ;-)

Anonym sa...

Jisses vilken dröm. Japp, nu är det inte långt kvar, känns bra. Kör tills du blir nöjd, du är jätteduktig som det är! Kram kram