tisdag 3 februari 2009

Klippning



Elliot behöver klippa sig. Håret står åt alla håll. Det är lätt åtgärdat. Eller lätt och lätt, man får låta honom bada och distrahera honom med badleksaker och snabbt som attan klippa honom och inte låta håret falla på honom för märker han det så får man inte röra honom sedan :-D Förhoppningsvis så är både barn och mamma hela och rena efter den proceduren och har både öron och fingrar i behåll.

Jag behöver också klippa mig. Jättemycket. Inte alls lika lätt åtgärdat. Vi har saker inplanerad hela tiden som vi ständigt får skjuta upp p.g.a. sjukdom och man vet aldrig när Stellan behöver jobba över eller göra något annat. Då är det inte enkelt att boka klipptid, speciellt inte eftersom den tjejen jag vill ha inte jobbar alltid. Förra klipptiden ändrades nog 3 ggr innan jag kom iväg.

Jag får stå ut i några veckor till så har förhoppningsvis allt lugnat ner sig :-)

5 kommentarer:

Miralin sa...

Annars får du väl ge Elliot saxen, han hjälper säkert gärna till och fixar dit hår ;)

Usch jag tycker det är svårt att klippa, jag får liksom inte till det. Ojämt och konstigt blir det... tur att han är för liten för att klaga :D

Anonym sa...

tack. :D får väl skissa lite mer och slänga upp på bloggen. ;) måste dokck försöka få lite bättre kvalité på bilderna. ;)

vilka enormt söta bilder på två enormt söta ungar :D:D

Anonym sa...

Du är utmanad på min blogg=)

Anonym sa...

Så skönt att klippningen gick bra.
De är så fina så.
Hoppas Elliot får vara frisk nu så att OP blir av!!
Kram kram!!

Miralin sa...

Nej man fick en gratis, sen får man köpa om man behöver en till... Inte för att jag tror att de är så dyra men jag är snål... ;)