måndag 23 februari 2009

Stöld från Meria

Strax före giftermålet:

Killen: Äntligen,jag har väntat så länge nu.
Tjejen: Vill du att jag ska gå?
Killen: Nej,var har du fått det ifrån? Bara tanken får mig att må dåligt.
Tjejen: Älskar du mig?
Killen: Självklart, alla tider på dygnet!
Tjejen: Har du bedragit mig någon gång?
Killen: Nej aldrig! Varför frågar du ens?
Tjejen: Vill du kyssa mig?
Killen: Ja,så fort jag får tillfälle till det.
Tjejen: Skulle du någonsin slå mig?
Killen: Är du galen? Du känner väl mig?
Tjejen: Kan jag lita på dig?
Killen: Ja älskling....
Tjejen: Älskling....

7 år senare:
Läs texten nerifrån och upp...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker du allt är liiiite hård här :-)

Malin sa...

haha, hittade just till bloggen ptotoshopDisasters via din blogg, helt underbar :-D

Jess sa...

Malin: Visst är den rolig!! :-D

Miralin sa...

Hejhej... tänkte bara tala om att jag tar tillbaka tipset om namnstaven jag skrev om förut, det har blivit nött och jättefult på baksidan
Jaja... man får väl vad man betalar för. :p