torsdag 19 februari 2009

Februaridag

Vi lämnade Elliot på dagis och sedan gick Willa och jag ut och gick en lång runda i snön. Behövde få lite frisk luft och röra lite på mig fastän jag egentligen inte orkade. Willa sover skitdåligt vilket gör att jag sover dåligt. Tror jag har fått sammanlagt 4-5 timmars sömn i natt. Mellan 2 och 4 så var den t.o.m. sammanhängande! Jag vet inte vad det är med henne, hon snyftar, pruttar och gnyr om vartannat och det är aldrig samma från natt till natt.

Så här ser det ut på rundan i.a.f. Jag längtar till våren!




Och så vill jag ha en ny kamera. Jag älskar systemkameran med alla inställningar men avskyr att släpa på objektiv och har alltid fel objektiv med mig. Funderar på att sälja den men samtidigt kostade den ganska mycket och det är så dåligt andrahandsvärde på den. Hade med den idag men med fel objektiv så jag hade ingen vidvinkel s mobilen tog betydligt bättre bilder.
Nu är jag som en liten isklump och ska försöka få upp värmen innan det är dags att hämta Elliot igen :-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fina bilder :-). Skönt att komma ut och röra på sig. Ser att du inte heller sovit inatt. Hoppas det blit bättre nu i natt. En annan har ju sömnbrist mer eller mindre frivilligt (läs snål) :-). Är i alla fall ledig i morgon...Kram och hoppas du kan vila när S kommer hem

Cissi sa...

Vad jobbigt att inte få sova men kul att få se lite bilder från din promenad. Jag vill egentligen ha en systemkamera men tvekar just av skälen du skriver om ovan. Det får bli när Ludden är större.

Malin sa...

Vilka fina bilder, och vad fin din blogg har blivit :-)