torsdag 11 december 2008

Efter alla sjukdomar

Vi hälsade på mamma i tisdags och då satt hon upp och åt nr vi kom. Hon såg förvånad ut. Hon minns inte att vi varit där tidigare och minns inget från någon vecka tillbaka. Hon var pigg men gaggig och glömsk och upprepade allt hon sa minst 3 ggr. Jaja, hon lever i.a.f. De ska undersöka henne mer och hittar de inget fel ska hon få en pacemaker.

Elliot har hämtat sig från alla sjukdomar och är igen ett litet matvrak som är pigg och glad. Det är så skönt att ha honom tillbaka. Den lille magre gnällspiken är inte alls rolig att ha och göra med.

Willa är gnällig som attan däremot. Tuggar på allt hon kommer åt så jag hoppas att det är tänder på gång. Elliot var ju 12 månader när han fick sina första och det var en påga för hela familjen. Ingen sov något på flera veckor. W. sover däremot på nätterna men vaknar löjligt tidigt. Förstår inte att någon skulle vilja gå upp 5:00 frivilligt.

Med min vikt går det inte alls just nu :-D Efter förkylning och magsjuka var jag tvungen att börja äta ordentligt och bara lte pasta och bröd fick vågen att skutta upp 2 kg nästan direkt. Jag är ju inte alls nöjd med det men tänker nog inte göra något åt det förrän efter nyår. Känns inte lönt innan... Och så längtar jag till Jansson! Älskar Jansson!

1 kommentar:

Maggan sa...

Skönt att det verkar stabilisera sig för din mamma, och så skönt att Elliot är pigg och glad igen! =)
Hoppas att han ger er en toppenjulklapp med att börja skrota runt på egen hand, så ni slipper habiliteringen. =)