fredag 14 november 2008

En ljuvlig natt

Efter flera nätters katastrof så somnade jag igår 22:00 för att vakna 07:00 och kunde ligga och dra mig i mörkret i en kvart :-) Kändes som att vinna något! Helt underbart! Fortfarande svintrött såklart men ändå.

Med vikten går det bra. Inte så fort som jag hade önskat såklart men jag har numera ett normalt BMI och har bara 4 kilo kvar tills jag ska börja med kombinerad kur och börja äta och försöka ta resten ätandes. Har gått ner 11 kg denna omgången. Om jag räknar med förra omgången efter graviditeten med Elliot så har jag gått ner 18 kg!

Just nu känner jag mig relativt nöjd med mig själv och längtar mest till att vara färdig så jag kan köpa nya kläder :-)

3 kommentarer:

Miralin sa...

Härligt, och bra jobbat! :D

Maggan sa...

Härligt!! Heja dig!

Anonym sa...

Du är skitduktig!!!!!!
Brukar du köra på olika inställningar varje gång du fotar (den där ratten man ställer in på Auto - M - P- Utan blixt - Macro osv) eller du kör kanske alltid på Manuella? JAg tycker det verkar sjukt krångligt att ställa in allt varje gång men blir heller inte nöjd med bilderna på Aut-inställningen.
Antar att det är dax att lära sig den lite nu ;-).
Hoppas ni får en fin helg, vad olika Elliot & Willa verkar vara till sättet. Kram kram!