måndag 6 juli 2009

Körning

Det här med körkortet går upp och ner. Det går säkert rätt bra men jag ställer så höga krav på mig själv och sätter för stor press på mig. Jag vet att logiskt sett så kan ingen begära att jag inte ska göra små missar speciellt inte eftersom det har gått ganska fort och enorma mängder information pumpas in i hjärnan hela tiden och allt ska följa med själva körningen. Men ändå känner jag att det är så jävla onödiga fel jag gör.

Körläraren anser att vi ska köra två lektioner till, landsväg och motorväg, sedan är det dags att boka uppkörning och skrivning vilket blir denna veckan. Som tur är så vet jag att det är hyfsade köer på Vägverket så tidigaste tiden blir i senare delen av augusti antagligen. Det kommer att ge mig lite andrum för just nu har jag nästintill panik och mår dåligt av allt.

Jag vill inte ens köra, det är inte roligt. Jag tycker bara att jag gör fel hela tiden.

1 kommentar:

Miralin sa...

Ta det lugnt, andas, ALLA gör fel, även när man har körkort. Du kommer att fixa det. :)