fredag 22 maj 2009

Övningskörning

Elliot mår bra :-) Han äter som en häst och är som vanligt fast lite tröttare. Jag försöker att inte tänka på vad som hände i lördags. Mitt barn var ögonblick ifrån att dö. Det är nästan overkligt och får mig att må illa.

Annars så övningskör jag. Eftersom det är jobbigt att flytta bilstolar fram och tillbaka så får det bli så att jag kör om vi ska någonstans. Det går bättre än vad jag hade trott faktiskt fast det är lite läskigt ibland. Som idag var det motorväg och stadskörning. Inte så mycket trafik tack-o-lov men ändå. Första incidenten kom idag när jag backade in i en stor sten. Bilen mår också bra ;-)

Får väl se hur det går nästa vecka när jag börjar på körskolan. Och så MÅSTE jag plugga mer teori.

2 kommentarer:

Miralin sa...

Vad skönt att höra, jag har varit så orolig...
Kul med övningskörning. :)

Emma sa...

sv: haha, okejdå xD :D jag fick ett par jättefina bilder på Willa som jag kan skicka sen över msn eller lägga dem i delningsfilen. :D