måndag 19 januari 2009

Dygnet borde ha fler timmar.

Jag har nog världens tråkigaste blogg :-D Jag bara tjatar om mina underbara ungar hela tiden och det kommer inget roligt, intressant eller insiktsfullt alls. Dessutom så kan jag inte ens styla bloggen. Har någon vag aning om hur den ska se ut men har inte tid eller energi på att skapa fram bilden riktigt.

På kvällar och nätter så går min hjärna på högvarv emellanåt tyvärr och jag sprudlar av idéer. Jag vet vad jag ska skriva om, jag vet hur tvättstugan ska renoveras, jag vet en jävla massa men när morgonen kommer och Willa börjar tjattra och jag vill vara medvetslös och inte alls leka så är allt som flödade på natten som bortblåst.

Jag sitter framför datorn i dvala med ett glas Treo i hopp om att vakna och ta bort sömnbristhuvudvärken. Det är ungefär som att jag varje dag tänker att jag ska pälsa på ungarna och gå ut och gå så alla får frisk luft. Tanken är ju god men av någon anledning så kommer det alltid saker i vägen.

Vet du vad jag kom på nu kl 13:04?
Jag har inte ätit något idag. Och så är jag ledsen för att http://arstiderna.com/ inte levererar där jag bor.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gillar att läsa om dina små Gullungar =). Är nyfiken på hur det går för Elliot...och Willa med såklart =)

Maggan sa...

Jag gillar också din blogg, precis som den är! =)
Och jag känner igen högvarvshjärnan och idéflödet på nätterna ;)

Hur fasen bär man sig åt för att få dem förverkligade? ;)

Anonym sa...

Inte alls dålig blogg, jag gillar att läsa om andras ungar och om vardagsliv i allmänhet :-).

Anonym sa...

ja, ju mer follk som kommenterat att dom tycker bilden är finare med paret, ju mer tycker jag det också. :)

Miralin sa...

haha, ja vi tittar också på antikrundan :D

Vilken stor tjej willa har blivit! Skrutten har också 80 på kläder nu, även om det kanske börjar bli läge att gå upp en storlek.

Anonym sa...

Jag tycker du ska ha ett block och pennor på nattduksbordet, sen på morgonen så ser du anteckningar från natten där du beskriver hur snygg tvättstugan kommer bli mm :-D

Anonym sa...

Förresten, har du kollat alla ekolådor? Mossagården tror jag levererar där nere, fast kanske inte ända fram till dörren :-/

Miralin sa...

Himla smart idé med mätsticka, det ska vi nog skaffa!