lördag 1 augusti 2009

Vanilj

Jag älskar vaniljdoft. Det luktar varmt, gott, fräscht, tryggt och hembakat på samma gång :-) Såklart finns det ju olika sorters vaniljdoft men jag menar rent generellt. Yankee Candles doftljus är underbara men faktiskt också Wunderbaum som jag hänger på toa. COOP sålde dom innan men har tagit bort dom och jag har faktiskt funderat på att beställa online från nån raggarsida men innan fick jag ett SMS om att Stellan hade hittat dom på Shell :-D

För ett tag sedan köpte jag Alyssa Ashleys "billighets-edt" på MAXI och den är ljuvlig! Jag har olika sortes duschcremer med vanilj också. Har inte köpt ännu på Body Shop för jag har så mycket grejer (men tar gärna emot presenter *hintar till den som känner sig manad att uppvakta mig på min närstående födelsedag* ;-) ).

4 kommentarer:

Miralin sa...

Jag älskade vaniljdoft när jag var yngre... tills min kompis hittade en vaniljparfym som hon typ badade i varenda dag, sen dess har jag svårt att tåla doften. Tyvärr :(

Emma sa...

vanilj doftar underbart. mamma älskar det! :D

Maggan sa...

Jag älskar Yankee candles doftljus! Dem har precis lagom stark/svag doft.

Emelie sa...

Åh, vanilj doftar underbart!!! Vad duktig Elliot är med gåendet, härligt att se!!!!
Kram kram!!