måndag 10 augusti 2009

Semesterslut


Semestern slut och jag är ensam med ungarna. Det är lite kallt och mörkt ute så jag har tänt lampor och ljus och hoppas på att dom inte har allt för mycket överskottsenergi idag och håller sig lugna. Ungarna alltså. Fast lampor och ljus får gärna också hålla sig lugna :-)

Det har varit en skön semester! Ja, Stellans semester alltså, jag har ju ingen :-D Vi har inte gjort något av det vi skulle göra som att måla huset och fixa tvättstugan, men vi har varit på små utflykter och tagit det lugnt och haft det skitskönt. Att den värsta värmen uteblivit har bara varit bra för då har vi kunnat sova på nätterna.

5 kommentarer:

Miralin sa...

Vilka härliga sommarbilder!

Emma sa...

sv: haha, okej, tack för tipset. ska jag nog göra då ;) xD underbara bilder på sötnosarna. :)

Miralin sa...

Aha ett proffs. Tackar och boskar :D
Säg gärna till om du kommer på vem donnan är. (Ja killen också såklart)

Miralin sa...

"BOCKAR" ska det självklart stå. :p

Miralin sa...

Hej igen... nu är jag tjatig, men eftersom du trodde du kände igen henne... Jag fick ett förslag på Elizabeth Taylor. Vad tror du om det?