söndag 28 september 2008

Borta

De senaste dagarna har jag varit lite upptagen med min nya blogg där jag samlar recept. Både mina egna favoriter som jag inte bara har i huvudet, och framtida saker jag måste prova. Så igår vände jag tillbaka blicken hit och märker till min fasa att mina favoritbloggar är borta! Det är bara tomt i listorna.

Så nu håller jag på att samla ihop alla bloggar igen men jag känner på mig att det fattas några... F*n också!
-----------------------------------------------------
Min receptblogg är egentligen bara för egen del. Har en mapp med recepten på datorn och datorn formateras, kraschar och sånt och mappen ligger visserligen på backup:en men den kommer man inte åt alltid så jag kom på att jag kunde ju samla dom online istället :-) Enkelt, smidigt och bara att lägga till så fort man hittar ett nytt smarrigt på nätet.
http://www.jess-mat.blogspot.com/

2 kommentarer:

Anonym sa...

Och var hittar man din recept-blogg? :-) Vill ju gärna ha tips på nya recept! :-)

Miralin sa...

Hade de försvunnit bara sådär? Mystiskt... får kanske ta och se till att jag har mina adresser till favoriter sparade på något mer ställe...

Jag håller med föregående, vill också kika i din receptblogg :)