onsdag 24 september 2008

Gråter

... av skratt!

Har länge tänk att skriva ett inlägg men det kommer alltid något ivägen. Det är alltid någon som behöver min uppmärksamhet och nu är jag förkyld igen, har svinont i mina axlar vilket gör att jag har ständig huvudvärk och nu typ nackspärr sedan några dagar tillbaka. Jag vet att jag borde gå till sjukgymnast men när man kommer på att man borde ringa så fladdrar tanken iväg och vips så är det dags att sova.

Men så blev jag tipsad om denna tråden och har suttit här och skrattat så jag gråter - http://www.familjeliv.se/Forum-5-97/m36548425-1.html

2 kommentarer:

Maggan sa...

Hahaha, jag var tvungen att kolla in tråden, och jag skrattade så jag inte kunde läsa för mannen, som undrade vad jag sysslade med =)

Anonym sa...

Typ roligaste tråden på länge :-D. Nej, kläder är ju inget kul att shoppa. Idag provade jag byxor och spanade in min väldigt DALLRANDE rumpa, usch så ful den var (är), hihi. Lång väg kvar känns det som men skam den som ger sig!!! Lycka till själv! Kram