torsdag 4 februari 2010

Jag bantar

Ja, banta är väl en korrekt term när man försöker tappa vikt och medvetet lägger om sin kost. Så jag bantar och jag mår bra och trivs och det går ganska bra. Det är ca -1 kg/vecka och det är superbra tycker jag. Problemet som jag ser det ligger längre fram. Jag trivs ypperligt med min kosthållning som jag har det nu men vad händer när jag väger vad jag vill väga? Då måste jag lägga om allt igen, eller lägga till saker rättare sagt. Jag vill inte lägga till saker.
Om någon underar så är det kycklingfilé, grönsaker och en sås på kesella och kryddor på tallriken :-)


2 kommentarer:

Emelie sa...

Duktiga du :-D
Ser så gott ut!
Du kan ju lägga till lite chips och gotte när du väl är klar, *hihi*
Du kan inte ha så mkt att gå ner nu!!!
KRAM!!!

Skruttan sa...

Ser smarrigt ut! Du ska nog se att det senare problemet kommer att lösa sig. Men har bl a sämre förbränning när man väger mindre, så det kanske går jämt ut sen =)