tisdag 8 december 2009

Nåldyna


Min stackars stora hjärta har varit med om mycket i sitt korta liv och igår var det dags för blodprover igen fast denna gången MASSOR av rör. Han blev hysteriskt redan hemma när han fattade vad som var på gång. Han grät och försökte gömma sig bakom soffan, jag grät och mitt hjärta gick i tusen bitar. På sjukhuset fick han lugnande och somnade och sköterskorna var snälla nog att låta honom ligga i vagnen medans de försökte tappa blod. Det gick sådär. Han är svår att sticka och när de försökt på alla möjliga ställen så hade de inte fått till alla prover men det fick räcka. Det är mycket som får räcka nu. Ingen av oss orkar mer just nu så vi säger stopp.

8 kommentarer:

Maggan sa...

Lider med er!

Emelie sa...

Äh, stackars lilla Plutt!!!
Förstår att han inte vill.
Så bra att det får räcka nu, tycker jag att ni gör rätt i!
KRAM!!!!!

Miralin sa...

Åh, fy sjutton så jobbigt det måste vara för er allihop.
Lilla gubben, det gör ju ont i mitt hjärta bara jag läser om det, vill inte tänka på hur du måste känna det.
*stor kram*

Milla sa...

...tänker på er...

Stackars Elliot!

Anonym sa...

Mitt hjärta blöder också när jag tänker på vad Elliot och ni måste gå igenom...
Kram!

Fröken Pyssel sa...

Stor kram till er och Elliot, det är det enda jag kan komma på att skriva. KRAM

Miralin sa...

Varför firar du inte jul?

Nikki sa...

Hejhej!
Jag är med och tävlar om att bli veckans blogg hos http://dinlindas.blogg.se/2009/december/veckans-blogg-rosta-pa.html#comment , jag är nr 1 och det skulle vara jättesnällt om du ville rösta på mig! :)

Kram