fredag 13 mars 2009

Magiska förgörarhänder.

Min dator klappade ihop häromdagen.
Den har hållit på att blinka i skärmen ett tag och på sistone så har skärmen blivit svart då och då. Då har jag startat om datorn och så har den tuffat på igen. Ibland så har det inte varit en blinkning på flera dagar men så häromdagen så startade den och blev svart direkt.

S. gav inte upp hoppet utan satt i två dagar och formaterade den och la in all information igen. Igår meddelande han att den var klar för användning. Jag sätter mig framför den, fäller upp locket - och skärmen slocknar.

Jag har magiska förgörarhänder!

Jag är inte alls sugen på att köpa en ny dator så vi ska dela på S. dator istället. Jag kräver inte så mycket, bara mina favoriter, mina bilder, Photoshop och snart Sims 3 :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

jobbigt när datorn krånglar. vet själv hur det är ibland. haha. :)