fredag 6 mars 2009

Energilös

Jag trodde att våra sjukdagar hade lugnat ner sig och att vi började gå mot friskare tider.
Då åkte vi på nåt virus på steroider. Jag tror aldrig jag varit så dålig på det sättet någongång. Hade hög feber i tre dagar och var helt borta. Det värsta var väl att jag inte kunde sova heller för det var feber och frossa om vartannat och jag levde på värktabletter.

Vad det än var så gick det över men sviterna sitter i ännu för jag är sjukt trött. Det är precis som när man är gravid de första månaderna. Är som i dvala och kan sova hur mycket som helst. Sitter jag upp i soffan och bara blundar så glider jag iväg direkt. Jag längtar tillbaka till sängen innan jag ens gått upp.

Har ingen energi och inget tålamod alls vilket går ganska illa när man har Willa som är gnälligare än gnälligast just nu. Hon är totalt oförmögen att roa sig själv och vill ingenting. Dessutom ska hon upp vid 5-6 varje morgon vilket inte direkt gör underverk för mitt humör eller sömnbehov.

2 kommentarer:

Miralin sa...

Nej men usch, vad mycket det varit ett tag nu.
Krya på er!

Anonym sa...

Låter inget kul. Danni åkte nog på samma sak. Han var sängliggandes en vecka med feberfrossa på nätterna. Nu börjar han piggna till. Krya på er och hoppas att detta var dödsstöten och att ni kommer att ni kommer vara friska hela våren nu :-)